BUNGA DIP


ape tajuk menarik nak ditulis hari nie...aku teringat nak masukkan agenda membuat bunga dip...
actually aku bjinak2 nak buat bunga dip ni masa nak kenduri hari tu..semangat belajar melalui online...so aku garapkan kt sini hasil bunga dip aku..termasuk yg aku terima tempahan untuk kawan2...
bunga tangan ni pun dari dip....


ni semua bunga dulang yg aku buat.....




aku nak masukkan cara2 nak membuatnya..tp aku xda masa lg nk amik gmbar..so coming soon aku akan isi utk sape2 yg bminat nak blaja k...

posted under |

1 comments:

kitatauke said...

salam...
isi je ju...aku mmg takkan buat...huhuh...tapi mungkin ade org lain yang tak tau dan nak tau...

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

listen to the music...coolfm






.: CoolFM :.

LeBiH DiNGiN D@RiP@D@ Bi@S@!~

what's time now...

About Me

Search This Blog

Followers


Recent Comments